torstai 23. helmikuuta 2012

kaikille tulee nöit hetkii, kyl te tiiätte, kyl te tiiätte.

Tietenkin pitäs osaa olla onnellinen sunkin puolesta
ja sulkee korvat katkeruuden kuiskinnalta
Tekisin sen jos en ois palasina
Tekisin sen, jos en ois rikkinäinen
Mä tiedän et mun pitäis katsoo muualle kun seisot edessä.

Oon valmis avautuu, ja mikä mua estäis
Mä tarviin rakkaut, ilman sitä en kestäis

Tarvii kattoo tarkkaan ni tiiät mitä tunnen, jos kävelet mun kanssa voin kertoo mihin kuljen.



Mä kuljen katui jotka sattuu mua sisimpään ja ohittelen niitä jotka on onnellisii tääl.

Mä kaipaan rakkautta, mul on siihen tarvet, mä haluun jonkun joka osaa paikkaa mun arvet.
Mä nään sen jonkun tän ihmismassan keskelläjollakin on tunteet, mut kumpa tietäis kenellä.
Se nousee pystyy kel on tunteet tässä massassa, jos sulla on ni auta mua nousee tästä paskasta



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti