torstai 23. helmikuuta 2012

En ois uskonu et 4 vuotta sitte suunnillee näihi aikoihi tällee talvel saisi jonku sellase ihmisen mun elämää jota ilman en enää pärjäiskää !


Hei sisko lähde mun mukaan
voidaan kiertää koko maailma
ja muistella niitä aikoja
sadepilvetkin meille nauroivat
Ota huolesi mukaan
mä voin kantaa ne sinun puolesta
ja jättää ne kauas jonnekin
minne tarvitse ei palata

näitte vuosien aikana on ollu vaikka mitä ! oon asunu inkalla iha kirjaimellisesti mun mutsinkaa ollaa asutti siel sillee kolme kertaa ja yks jakso mitä asuttii siel ni oli varmaa puolvuotta:o ?

sunkaa oon kokenu vähä liikaaki ehkä kaikkee, sunkaa oon nauranu sillee et mahaan sattuu, sulle oon kertonu aina kaiken, ollaan pelätty yhessä enemmä kun koskaa enne ja ollaa aina toistemme tukena !
niiku kaikki on jo luullu et ollaa "kaksoset" vaik ei olla sukuu ni silti se on sillee.

'ei etäisyys ei vuodetkaan ei mikään meitä erota'
muistot tulee säilyy aina !

But you're the only one that knows me Better than I know myself




ois vaik kuinka kuvii meistäää ! :) semmosii vanhoi ja jossai koneel viel liika vanhoi :D:D mut

uusinta meistä varmaa sitte tää !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti